(026) 3 712 712

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Contact

Hoe kan ik het beste contact opnemen met Volkshuisvesting?

Is er een gevaarlijke situatie in of aan uw huis?

  • Bel ons op telefoonnummer 026 3712 712. Dit nummer is voor spoed ook na kantooruren bereikbaar.
  • Bij een noodsituatie belt u 112.

Wilt u een reparatie melden?

  • Vul dan het formulier Reparatieverzoek in.
  • Hoe gaat het oplossen van een reparatie op dit moment? Dat leest u hier.
  • Mailt u ons liever? Ons e-mailadres is info-at-volkshuisvesting.nl.
  • Heeft u een probleem met de verwarming:
    • En staat de verwarmingsketel in uw woning? Bel dan met Kemkens: 0412-630555.
    • Staat de ketel niet in uw woning? Belt u dan met Croon Wolter & Dros: 0900-8243473.
  • Heeft u een verstopping of problemen met de riolering. Bel dan met RRS: 026-3194600.

Heeft u een algemene vraag?

  • Vult u dan het formulier onderaan deze pagina in.
  • Kijk op onze website onder Ik huur. Hier vindt u veel informatie en antwoorden op vragen.
  • Maak gebruik van ons klantportaal “Mijn Volkshuisvesting” In deze digitale omgeving kunnen allerlei zaken digitaal regelen. Gewoon vanuit huis en op elk moment van de dag.

Wilt ons liever bellen?

  • Dat kan elke werkdag tussen 09.00 en 15.30 uur. Ons telefoonnummer is 026 - 3712 712.

Wilt u ons kantoor bezoeken?

  • Ons kantoor is open van 08.30 tot 17.00 uur. Het adres is Kadestraat 1. Telefonisch zijn we bereikbaar van 09.00 tot 15.30 uur.

Contactformulier voor algemene vragen

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht

PERS

Bent u journalist en heeft u vragen aan Volkshuisvesting? Wij staan u graag te woord. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 026 3 712 350 of mailen naar: communicatie-at-volkshuisvesting.nl